۱۵:۲۰:۵۷ - یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هیئت رئیسه روابط عمومی استان مرکزی برنامه عملیاتی سال ۹۸ خود را تدوین کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: باتوجه به روزهای پایانی سال، هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان باید برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی عملیاتی کرده و در روز ملی روابط عمومی‌ها در اردیبهشت ماه آن را ارائه دهند.
هیئت رئیسه روابط عمومی استان مرکزی برنامه عملیاتی سال ۹۸ خود را تدوین کنند

بهگزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در در نشست شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان مرکزی با اشاره به نقش روابط عمومیها در ایجاد جایگاه اظهار داشت: باتوجه بهانتخاب هیئت رئیسه روابط عمومیهای استان، شاهد هیئت رئیسه متوازن، هماهنگ و مکملو ترکیب سازمانی عالی با افراد مناسبهستیم.

وی افزود: دراعضای هیئت رئیسه نهادهای فرهنگی، اقتصادی اجتماعی و دیگر حوزهها وجود دارند، این مهم سبب افزایش سطح انتظارات از آنها شده، این اعضا باید با رفتار و اقدام شایسته به عنوان شناسنامه و پیشانی روابط عمومیهای استان باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: باتوجه به روزهای پایانی سال، هیئت رئیسه روابط عمومیهای استان باید برای سال ۹۸ برنامهریزی عملیاتی کرده و در روز ملی روابط عمومیها در اردیبهشت ماه آن را ارائه دهند.

اکرمی بیان کرد: اقدامات و عملکردها باید برنامهریزی شده باشد، زیرا کار بدون برنامهریزی سبب روزمرگی میشود، برای آموزش روابط عمومیها باید برنامهریزی شود، زیرا باتوجه به پیشرفت علم، همه انسانها به آموزشهای مستمر نیاز دارند.

وی عنوان کرد: روابط عمومی باید آینه تمام نما از اداره و سازمان خود باشد، زیرا میتواند با عملکرد خود سبب ارتقا جایگاه سازمان خود و یا محو آن شوند، برهمین اساس آموزش روابط عمومیها لازم بوده و باید در برنامههای عملیاتی برنامه آموزشی وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان این که روابط عمومی باید فعال و پرجنبوجوش باشد گفت:نباید بود و نبود روابط عمومی فرقی نداشته باشد، هیچ عذر و بهانهای برای کارنکردن پذیرفته نیست، برنامه محور بودن روابط عمومیها از الزامات است زیرا متاسفانه برخی از روابط عمومیهای استان دچار روزمرگی شدهاند.

اکرمی ادامه داد: یکی از ضلعهای مثلثی که روابط عمومیها با آن سروکار دارد جامعه هدف و یا همان مردم هستند که باید در راستای برقراری ارتباط مناسب و درست با آنها تلاش کنند.

وی افزود: دومین ضلع مثلث کارکنان و کارمندان سازمان هستند،روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد حس رضایت در کارمندان دارند، به مشکلات حوزه روابط عمومی آگاهی داریم اما روابط عمومی باید تلاش خود را در دیده شدن کارمندان سازمان متبوعخود انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: ضلع سوم مثلثی که روابط عمومی با آن سروکار دارد مدیرت سازمان است، روابط عمومی باید بین مدیریت، جامعه هدف و کارکنان ارتباط مناسب برقرار کند.

اکرمی عنوان کرد: در جامعه مدرن کنونی مجبور به داشتن روابط عمومی مدرن، با افکار و عملکرد مدرن هستیم، برهمین اساس روابط عمومی باید عملگرا، علمی و بهروز باشد.

وی اضافه کرد:باتوجه به درخواستهای انجام شده، کمیته رسانه را به شرط تدوین برنامههای مناسب در استان برگزار میکنیم.

انتهای پیام/ش


منبع :: https://www.tasnimnews.com

تبليغات
بانک پاسارگاد